Timbavati Krugerpark

18 februari 2019 - Maruleng, Zuid-Afrika

Vandaag, geloof het of niet, werden we om kwart voor 5 gewekt, want om half 6 moesten we in de Jeep zitten! We kregen een ontbijt mee.

Het is ongeveer 25 minuten naar het Krugerpark, dus lekker dichtbij! En wat hebben we een dag gehad, zo verschrikkelijk gaaf en zo veel dieren gespot. Wat is dat een geweldige ervaring, om lyrisch van te worden o.a. impala's, gnoes, giraffen (veel), zebra's (ook veel), kudde buffels, struisvogels, heel veel olifanten, leeuwen en tot slot nijlpaarden! Zo ontzettend gaaf.

Timbavati KrugerparkTimbavati KrugerparkTimbavati Krugerpark

Wat wel bijzonder was, was dat de leeuwen die we gespot hadden, zich te goed deden aan een giraf, die ze de nacht ervoor hadden gedood! Misschien luguber, maar onze gids werd er zo blij van, want dit komt maar 1x per 2 a 3 jaar voor, dat je getuige bent van zoiets! En tenslotte moeten leeuwen ook eten......., Maar het stonk er wel allemachtig!!!!

Timbavati KrugerparkTimbavati KrugerparkTimbavati Krugerpark

Ik maak het verhaal niet te lang, want we zitten buiten bij de receptie. De wifi is hier slecht, maar jullie hebben weer een verhaal.

Als ik weer betere wifi heb, volgt er een langer verslag!

Veel liefs van ons.

Timbavati KrugerparkTimbavati Krugerpark

1. Marion:
    19 februari 2019
    Wat geweldig mooi en wat een ervaring! Volgens mij heb je vakantie nodig na deze drie weken😎😎😎zo he je wel een hele dag😂😂😘😘
  2. Griet:
    Wauw, fantastisch.
    Wat een happening.
    Dit is wel wat anders dan onze bijtjes en vlindertjes die wakker worden.
    En wat een tempo...
    Genoeg tijd om thuis weer uit te rusten
  3. De Koekkies:
    19 februari 2019
    Geweldig zeg, nog maar een paar dagen weg en al zoveel gezien 🐘🦓dat beloofd nog wat!
    Geniet van alles, lieve groetties ☺️🤓😘😘
  4. Wendy:
    19 februari 2019
    Heerlijk zo vroeg opstaan. Echt iets voor jouw mam! Misschien kun je dat ritme wel vasthouden als je weer in NL bent :-) :-)

Bijzonder dat die leeuwen lekker op een giraf aan het knagen zijn. Logisch inderdaad, maar wel vreemd om te zien lijkt me. Kan me voorstellen dat een 'local' daar blij van wordt.

Wel ontzettend gaaf allemaal en ook dat jullie zo dicht bij het Krugerpark zitten. De foto's die we tot nog toe gezien hebben zien er fantastisch uit. Er kan toch weinig op tegen flora en fauna. Nou, geniet heerlijk van al het moois om jullie heen. Hier alles goed. Liefs en tot horens. Dikke kus.