19 februari Timbavati-Hazyview

19 februari 2019 - Hazyview, Zuid-Afrika

En daar zijn we weer! Helemaal happy, alleen mega verbrand! Nooit last van, maar gisteren van half 6 tot 15.00 uur in een terreinwagen gezeten, ja en dan gaat het hard!

Vanmorgen om 7 uur op, ontbeten en om 8 uur in de bus. Vandaag gaan we naar Hazyview, maar doen eerst een aantal mooie locaties aan.

Wat foto's van onderweg.....

Gods Window tussen Timbavati en Hazyview

De 1ste stop was bij Blythe River Canyon, gelegen aan de Panorama route. Prachtig uitzichtpunt waar 2 rivieren samen komen o.a. de treurrivier ( sorry de andere ben ik vergeten๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„).

Drie Rondavels UitkijkpuntDrie Rondavels UitkijkpuntDrie Rondavels Uitkijkpunt

Daarna zijn we doorgereden naar de Potholes. Hans is hier alleen naar beneden gelopen met de groep, ik ben boven gebleven met een andere reisgenote, die ook gezondheidsproblemen heeft.

Gods Window tussen Timbavati en Hazyview

Verder gereden naar God's Window, ook daar weer genoten van een super mooi uitzichtpunt.

Gods Window tussen Timbavati en Hazyview

Daarna lekker geluncht en nu in een heerlijk hotel: Numbi Hotel met airco.ย

De reis is prima verzorgd, we hebben een hele aardige reisleider, die echt alles tot in de puntjes verzorgd! Ook de buschauffeur is een geweldige man, erg behulpzaam!

Hans vond het namelijk nodig om op zijn eigen bril te gaan staan, daar kon die niet tegen!!! Zo raar, waardeloze kwaliteit, die brillen van tegenwoordig! Was dus niet zo heel veel van heel, maar Thinus had 1 secondelijm en nu heeft Hans weer een "beetje" bril ๐Ÿ‘๐Ÿ˜‚

Drie Rondavels Uitkijkpunt

Temperatuur is hier heerlijk, ongeveer 30. De bevolking is heel aardig en behulpzaam. De groep bestaat uit 11 koppels en 4 jongeren! Heerlijke groep, iedereen gaat met iedereen om. Zo moet het ook zijn en Hans en ik vinden het fijn om dit te ervaren! Dit was toch iets waar we beiden hoopten, dat het ons zou bevallen!

Zo, nu even douchen en dan weer heerlijk eten en vroeg naar bed! Morgen weer vroeg op en Wendy "NEE, ik ga dit thuis niet volhouden, haha" ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ

Een fijne avond en allemaal heel veel liefs van ons! En oh ja, we genieten van de reacties, maar ik kan ze echt niet allemaal beantwoorden, maar weet dat ze gelezen worden en wij er van genieten. Nog even een foto vanuit onze kamer.

Hazyview

Liefs voor iedereen van ons!

IMG_20190218_154726764_HDR

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Fotoโ€™s

1. Marion:
    Geweldige foto's
  2. Beppie:
    19 februari 2019
    Mooi meegenomen dat een groepsreis jullie zo bevalt. Nou zijn jullie natuurlijk niet de moeilijksten, ๐Ÿคช, maar toch. Wat een prachtreis tot nu toe. We volgen jullie op de voet!
    Kus, Beppie
  3. Herman:
    19 februari 2019
    Heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten, het ziet er allemaal geweldig uit! En zus: je weet,
    EARLY TO BED, EARLY TO RISE, MAKES A WOMAN HEALTHY AND WISE!!!! ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ
  4. Wendy:
    20 februari 2019
    Van Brillie, naar Brilnie...... Papa mag blij zijn met Thinus :-)
    Aan de foto's te zien een erg mooie trip vandaag! Echt heel gave foto's. Ook vinden wij jullie kleurrijke onderkomen en het uitzicht van jullie onderkomen erg gaaf..... Fijn dat het zo lekker weer is en dat jullie zo'n leuk reisgroep hebben, dat is wel super! Je hoort nog weleens anders.
    Ik had je vast aangemeld voor drie ochtenddiensten op de buurtbus, op ma, wo en vr om 7 uur. Maar ik begrijp dat je toch liever iets later opstaat? :-) Ik vind ome Herman z'n spreuk wel leuk, wat zal ik dan slim zijn zeg....
    Geniet er lekker van! Heel veel liefs! X Wen.
  5. Marinka:
    Oh, dat ziet er geweldig uit! Lekker genieten Grace!! Dikke kus Marinka
  6. Gerdine:
    20 februari 2019
    Ik vind de spreuk van je broer wel een giller. Grace doe daar straks wat mee ๐Ÿ˜‚ Wat een super super mooie omgeving zeg .๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜en ik weet dat het in het "echt" nog veel mooier is . Ooit als ik Harry mee krijg en de kleinkids groot zijn ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œga ik deze reis ook ooit doen. Zeker de moeite waard. Hans en Grace geniet van alles ...en Grace straks gaan we met zn 4e op safari naar Texel ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚ook leuk ๐Ÿ˜˜
  7. Anneke:
    20 februari 2019
    Weer heel mooie foto's mee gestuurd. De potholes hebben wij 10 jaar geleden ook bezocht. Wellicht ook over dezelfde weg gereden maar dat ben ik kwijt. Met gemengde gevoelens aan een groepsreis begonnen en het is gewoon leuk en gezellig. Zo herkenbaar dit. Super gewoon lekker genieten en niets moet alles mag. En inderdaad Gerdine op safari op het strand van Texel is ook niets mis mee. Wie weet wat we daar allemaal zien. ๐Ÿ˜
  8. Josรฉ Strengholt:
    21 februari 2019
    Prachtige foto's Grace en wat fijn dat de groep jullie ook bevalt. Kan niet wachten om dat wild zelf ook te gaan zien. Enjoy ! LTR๐Ÿ™‹โ€โ™€๏ธ
  9. Dineke:
    23 februari 2019
    Wauw wat een prachtige foto's Hans en Grace!! Blijf genieten!
    Liefs Dineke