17 februari Johannesburg-Timbavati

18 februari 2019 - Maruleng, Zuid-Afrika

Hallo lieve allemaal,

Wat een leuke reacties van jullie! Zijn we blij mee hoor, thuis reist met ons mee!

Zondagmorgen vroeg vertrokken ( soms is het echt een strafkamp), omdat we aardig wat kilometers moesten afleggen. Een schitterende route via de Drakensbergen.

Onderweg gestopt voor koffie bij een waterplek voor emoes, waterbuffels (1 van de big five) en impala's.

Daarna weer inde bus, genoten van een heel mooi uitzicht en om half 3 waren we in Timbavati, dat ligt tegen het Krugerpark en het Timbavati park aan. Om 4 uur gelijk  op the Sunset Safari naar het Timbavati.

Timbavati Krugerpark

En wat denk je, we vielen met onze neus in de boter: 1 minuut op het park en we hadden een groep van 5 leeuwen te pakken!! Zo verschrikkelijk gaaf. En daarna nog impala's, waterbokken, olifant, gnoes, dus we waren al heel erg blij. Bij ondergaande zon een heerlijk wijntje gedronken en daarna terug naar de huisjes op het park.

Timbavati

Gezellig gegeten met de groep en op tijd naar bed onder een klamboe! Nou dat is effe stoeien met zo'n ding zeg. Natuurlijk had ik ook al het bed helemaal gecontroleerd, want bij iemand kwam er gezellig een behoorlijke spin over het bed gelopen, brrrrr!!!!

Timbavati Krugerpark

1. Wendy:
    18 februari 2019
    Ma: Ik ben bij Wendy en Wilko en die typt nu wat ik wil zeggen. Ik heb de foto's gezien en het verhaal gelezen. Het is prachtig en wat genieten jullie daarvan. Nog heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld. Wij gaan lekker naar Texel :-) Dikke kus van ma. Heel veel liefs.
  2. Anneke:
    18 februari 2019
    Wat super gaaf is dit zeg. Ik krijg een beetje heimwee naar die prachtige dieren wereld en die fijne aardige mensen met hun prachtige taal.