Vrijdag 8 maart Kaapstad

8 maart 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Lieve allemaal,

Onze laatste dag!! Wat hebben we een geweldige ervaring opgedaan! Zo veel indrukken, zo veel gezien en zo veel meegemaakt!

Weer een onvergetelijke reis gemaakt.

En nu gaan we er nog een leuke en gezellige dag van maken, heerlijk relaxen, voordat we vannacht om 00.35 uur het vliegtuig instappen.

Vanmorgen weer met z'n 6'en ontbeten en daarna is ieder zijn eigen weg gegaan. Wij hadden ons voorgenomen om nog 1x de blauwe route van de hop-on bus te nemen.

Camps Bay

Er was vandaag veel wind en natuurlijk had ik alleen een hemdje aan, want ja je wilt toch een beetje bruin terug komen in Nederland.

Genoten van het mooie uitzicht. Deze route gaat grotendeels langs de kust.

Camps Bay bij Kaapstad

In Camp Bay uitgestapt en heerlijk op een terras gezeten. Op dit moment scheen de zon heerlijk, wat heel aangenaam was.

Camps BayCamps Bay

Township bij Hout Bay!

Camps Bay

Om ongeveer 14.00 uur de bus weer in en terug naar Kaapstad.

Nog wat gegeten (een kaasplank, zo lekker) bij de haven.

Nog wat gewandeld bij de Waterfront en net met de bus gearriveerd bij ons hotel.

We gaan ons zo omkleden, als Hans zijn middagdutje heeft gedaan 😜😜!

Wachten op taxi naar vliegveld...

En weer was de Tafelberg grotendeels in nevelen gehuld!! Wat hebben we een geluk gehad dinsdag!

Camps Bay

Zo en nu gaan we de winterkleren aan doen, hapje eten en om 20.30 uur worden we naar het vliegveld gebracht!!