Zaterdag 9 maart Kaapstad-Wijhe

9 maart 2019 - Wijhe, Nederland

Zo lieve volgers we zijn weer thuis!

Het was gisteren een lange dag. Na een hapje gegeten te hebben, zijn we teruggelopen naar de Holiday Inn.

Restaurant Kaapstad

We hebben gegeten in een gezellige pub! Bijzonder was de plek, waar de fusten opgeslagen waren: boven de bar. De barman klom langs een trap tegen de muur naar boven en sloot dan weer een fust aan!

Restaurant KaapstadRestaurant KaapstadRestaurant Kaapstad

Nog even een kopje koffie drinken in het restaurant, want om half 9 kwam een taxi-busje ons halen.

Toen we echter in de foyer van het hotel kwamen, zaten Liesbeth en Willeke al met smart op ons te achten! Wat bleek: er was een communicatieprobleem! Het busje stond er al om 19.30 uur en aan ons was 20.30 uur gezegd!!!!

Geen probleem, vond de chauffeur, pfffff gelukkig 😏😏

Het was gisteren internationale vrouwendag en wat denk je: de vrouwen mochten als eerste instappen in het vliegtuig!!! Wie verzint er zo iets, want die vrouwen moesten weer opstaan als de mannen gingen zitten, haha! Maar het was wel grappig hoor!

Vliegveld Kaapstad, vrouwendag

Er was een grote groep jongeren (15-17jaar, rugby-groep uit Parijs), die voor de vrolijke noot zorgde. Als vrouwen langs liepen, vormden ze een erehaag en gingen zingen!! Zo ontzettend leuk!

Vliegveld Kaapstad, vrouwendag

(Er is een korte video toegevoegd van de Franse jongens, gewoon op video toetsen).

Nog een hapje gegeten in het vliegtuig en inmiddels was het 02.00 uur geworden. Toch een beetje geslapen en verrassend werden we om 08.00 uur wakker!

Op het vliegveld stonden Wendy en de nieuwe chauffeuse Maud ons op te wachten. Heel fijn en we werden keurig thuis gebracht door Maud!

En nu......hangen we op de bank, zijn moe en vinden we het weer verschrikkelijk koud........!

Maar we kijken terug op een geweldige vakantie!

Dank voor de reacties, dat vinden we erg fijn. Veel liefs van ons, Grace

Weer thuis

1. Dineke:
    9 maart 2019
    Welkom thuis!! Maar snel afspreken om over deze onvergetelijke reis te vertellen.
    Liefs Dien😘
  2. Wendy:
    10 maart 2019
    Welkom tuis!
    Ons is bly dat jy weer by die huis is!
    Ons sal die volgende reis saam na Suid-Afrika maak.
    Ons heb jou gemis.

Groot soen, Wendy