1 maart Knysna

1 maart 2019 - Knysna, Zuid-Afrika

Knysna waterfront

Hallo, daar zijn we weer!

Niet goed geslapen, maar dat geeft niets, we hebben een rustdag, althans niet iedereen. Er zijn 2 excursies gepland: naar een schooltje en olifanten aaien, maar daar hadden we niet zo veel zin in.

Knysna waterfront

Lekker uitgeslapen, nou ja Hans hihi. Hij is toen naar de monding van het meer/rivier gaan hardlopen, daar waar die uitmondt in de oceaan! Vorig jaar zijn er nog 4 toeristen omgekomen, omdat deze monding levensgevaarlijk is!!

Het is er vreselijk smal, veel rotsen, en de zee stroomt m.n. bij vloed met een enorme kracht naar binnen!!

Knysna waterfrontKnysna waterfront

Wij zijn om 11 uur met nog 2 koppels naar Knysna gegaan en hebben in het gezellige centrum wat rondgewandeld en geluncht. Heerlijk relaxed en nu even op bed (die Hansie slaapt alweer, 😔😔).

Knysna waterfront: Cees cs

Ik heb nog een nieuw schip in Knysna gekocht, vond het wel leuk om een zeilboot te hebben. Deze kwam in aanmerking, omdat mijn naam er al op stond, 😃😃

Knysna waterfront

Zo lieve mensen, ben nu echt helemaal bij, heerlijk. We hebben hier ook een prima wifi verbinding, maakt het toevoegen van de foto's een stuk makkelijker,

Heel veel liefs van ons!!

Oh ja, zou het bijna vergeten, maar ik vind het superleuk dat jullie hebben gereageerd! Ik begon het thuisfront een beetje te missen 😪😪 hihi!

Dank jullie wel en dikke knuffels!!

Knysna vanaf ons appartement

Zo nog even een laatste stuiptrekking, heerlijk gegeten en vanavond nog genoten van de zonsondergang en lekker een glaasje wijn gedronken!

Knysna vanaf ons appartement

Lekker slapen!!

1. Griet:
    Oh heerlijk n rustdagje.
    Heb ik ook nog n paar weekjes😋
    Zijn jullie nog niet verzadigd?😘
  2. Griet:
    1 maart 2019
    Wat een mooie natuur. Jammer dat ze daar een golfbaan hebben gemaakt om toeristen de kans te geven onschuldige wilde dieren te raken😭😂veel plezier nog verder.🙌
  3. Jamie:
    1 maart 2019
    Zo leuk on jullie te zien genieten! Kan niet wachten om bij te babbelen. De fotos zijn zo mooi:-) Kusjes van ons.
  4. Rikie:
    1 maart 2019
    Hoe mooi kan het leven zijn.Geniet er van.Liefs.
  5. Thea Halin:
    2 maart 2019
    Grace, varen jullie de boot samen terug naar Nederland? Veel succes dan!
    😗Tijdens zo'n rondreis is een vrije dag ook heerlijk. Veel plezier. Gerard en Thea.
  6. Wilko:
    2 maart 2019
    Wat zien de foto's er fantastisch uit! Uniek land zeg. Had er al wel het nodige over gehoord, maar dat het er zo geweldig uit zou zien.... Jullie hebben echt al veel moois gezien. Allemaal even indrukwekkend, met name de wilde dieren. Eens weer wat anders dan 2 luie Jack Russels bij ons op de bank. Geniet nog maar lekker! Veel plezier!
  7. Herman:
    2 maart 2019
    Geweldige trip en foto's! Geniet van jullie laatste week👍👍👍
  8. Alida:
    3 maart 2019
    Geweldig de verhalen/foto's prachtig!! Heerlijk om daarvan mee te genieten. Geniet samen heerlijk door!! Liefs